هفته نهم ليگ دسته اول فوتبال كشور :تربيت يزد، نيروي زميني تهران را با نتيجه دو بر يك شكست داد
یزدفردا: تيم فوتبال تربيت يزد در هشتمين ديدار خود در ادامه رقابت‌هاي ليگ دسته اول كشور برابر نيروي زميني تهران به برتري رسيد، اما در پايان اين مسابقه، با اعلام درگذشت والدين يكي از بازيكنان، اعضاي اين تيم، رختكن را با اشك ترك كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، تيم تربيت يزد، عصر ديروز در ديداري كه گل‌هاي آن در نيمه دوم به ثمر رسيد، موفق شد حريف خود نيروي زميني تهران را با نتيجه دو بر يك شكست دهد.
در اين ديدار كه از ساعت 14:30 با قضاوت سيد مهدي سيدعلي و كمك‌هاي حسين مفتاح و مهدي خداپرست در استاديوم شهيدنصيري برگزار شد، نبي ساكي و داريوش ايوبي در دقايق 57 و 76 براي تربيت گلزني كردند و تك گل نيروي زميني را پيمان جوكار، بازيكن تازه وارد نيروي زميني در دقيقه 80 به زيبايي از ميانه ميدان به ثمر رسانيد. تربيت با اين برد به رده دوم جدول صعود كرد.
كاپيتان‌هاي دو تيم در اين بازي دو ضربه پنالتي را از دست دادند كه ابتدا در دقيقه 26 نيمه نخست محمد حسيني، دروازبان نيروي زميني، ضربه داوود حقدوست را گرفت و در نيمه دوم، محمد خرمگاه پنالتي تيمش را در دقيقه 70 به بيرون زد.
اما در پايان اين ديدار، خبر درگذشت دو عضو خانواده ابراهيم خسروي، هافبك مياني تربيت به اطلاع وي و همبازيانش رسيد. اين در حالي است كه يك روز قبل از انجام اين بازي، خانواده اين بازيكن پس از مراسم ازدواج او از يزد به سمت تهران در حركت بودند كه پدر و مادر وي در سانحه رانندگي جان خود را از دست دادند.
براساس اين گزارش، مسئولان باشگاه تربيت خبر اين حادثه دردناك را به بازيكنان نگفته بودند تا اينكه پس از پيروزي تربيت، سرپرست اين تيم در رختكن خبر را عنوان كرد و موجب تأثر خاطر بازيكنان آن شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا